saçmalamalar

Overthinking | Çizim eğitimleri, Ilham veren sanat ve Illüstratörler


keşke mektup yazmaya devam etseydik
o zaman bazı şeyleri söylemesi daha kolay olurdu
şimdi bir şey söylemek istiyorsun ama cevabını duymaya hazır değilsin
pat hemen cevap geliyor ve sen yerle bir oluyorsun.
bu durumu hepimiz yaşamışızdır.
söyleyeceklerimi erteliyorum
doğru zamanı bekliyorum
o zamanın gelmeyeceğini bilsem bile erteliyorum
ve ben hiçbir zaman ilk adımı atan taraf olamayacağımı biliyorum.
kopan bağlar
geçen zamanlar
yitirilen duygular
hissizleşen davranışlar
gecenin bir vakti gelen ağlama krizleri
ansızın bastıran tatlı bir tebessüm
Kendimle ilgili en çok neyi seviyorum biliyor musun?
Unutabilme yeteneğimi
Güzel anıları da tıpkı kötü anılar gibi kolayca unutabiliyorum
işte bu yüzden yazıyorum
tekrar hatırlamak için
***
bu yazıları kim okuyor bilmiyorum ama okuyan herkesin söylemesi gereken bir lafı olduğu halde sustuğunu biliyorum. Bu birine teşekkür etmek olabilir ya da ... anladınız işte.!
***
gecenin bir yarısı özendiğim kadın karakterler gibi ilişki analizi yapıyorum. daha yirmilerimdeyken otuzlarımı yaşıyorum. hayatın ne kadar kısa olduğunu anladığımız bugünlerde kimse birbirinden bir şey saklamasın. Kimse yitirilmiş hayaller krallığını terk etmesin onu tekrar inşa etsin. Ve kendinize verdiğiniz en büyük sözünüz şu olsun: Ne olursa olsun kendin için üzül. Başkaları seni üzmesin bu senin hayatın.Hayatının iplerini eline al ve gözyaşlarını sil.
***
Paramparça olmadan birleştirilen gelecek fotoğrafları çekebiliriz umarım.
***
Uyumadan önce kurduğunuz tüm düşler gerçek olsun.

Yorumlar

Popüler Yayınlar