mutlu sonlu kitaplar

soğumaya yüz tutmuş kahvem ve bomboş bir defter yaprağı eşlik ediyor karanlık geceme
gözyaşlarım sayfayı ıslatmasın diye ağlamıyorum
bulunduğum ruh halini kelimelere dökmek istiyorum 
bir şair edasıyla 
kelimelerin gücüne inanıyorum 
bu dünyada pek çok şeye inanıyorum inanmasına ama 
bir kendime inananamıyorum
etrafımda her şey hareket ediyor birileri bir yerlere gidiyor birileri bir yerden dönüyor birileri bir şeyler başarıyor birileri başarısızlıklarından ders alıyor birileri benim canımı çok yakıyor
sonra kendime kızıyorum 
sen neden birileri olamıyorsun diyorum
göz ucuyla küçük kardeşime bakıyorum
yüzü hep gülüyor
sonra aynadaki yansımama bakıyorum 
baktığım gibi pişman oluyorum
mutlu olmayı unuttum
tek bildiğim korkmak 
gelecek artık gel 
kendimi mutlu resmettiğim tek yer orası 
ama gelecekte değişen hiçbir şey olmazsa 
hele daha kötüsü olursa 
o zaman mutlu sonla biten kitapları raftan kaldırırım
okumaya tahammül edemem çünkü
şimdi fark ediyorum 
beni hayata bağlayan tek mutlu sonlu kitaplar
teşekkür ederim tüm kahramanlara 
bana yaşam ümidi verdiğiniz için 
bana bir kapı araladığınız için 
beni de aranıza almak istediğiniz için 
hepinize çok teşekkür ederim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar