Tarkan Karma

Karma (albüm) - Vikipedi
Sevgili Günlük,
Bir önceki günü bitirmiş olsak bile ben hala dündeyim.
Ya da zamanın olmadığı bir hayal aleminde yaşamaktayım.
Gecenin karanlığının bastırdığı saatlerde
Yarı ağlamaklı yarı gülen bir suratla klavyenin tuşlarını tıkırdatıyorum.
Her şeyi bir kenara bırakıp bu gece kendimi düşünmeye karar veriyorum.
Farkında olduğum, raflara kaldırdığım düşüncelerin tozunu alma zamanı
Bu büyülü anı Tarkan - Karma albümü ile paylaşıyorum.
Çünkü her kalbi kırık kızın ilk duraklarından biri olmuştur bu albüm.
Kafamdaki sorular bu gece cevap bulmalı
Günler ayları kovaladı aylar yılları
Hani su gibi geçti derler ya
gerçekten öyle oldu.
neyden mi bahsediyorum tabii ki gençliğimden...
şimdi asıl soruya geliyorum
Ecem sen kimsin?
Sadece Ecem misin? Yoksa...
Yaşıtlarımın en büyük problemi olan gelecek kaygısı ile yüzleşmek zorundayım
maalesef
yanlış yaşadığımın farkına varıyorum
yoksa bu kadar hata nasıl hayatıma dahil olmuş olabilir.
korkuyorum
korktuğum için vazgeçemiyorum
vazgeçsem olacakları bildiğim için
bilmemezliğe yatıyorum.
tıpkı daha önce gördüğün bir rüyayı tekrar görmeye başlamak gibi
Tarkan bir yanda
vur bu akılsız başı duvarlara taşlara vur sevabına dediği yerdeyim.
20'li yaşlar çok zor.
keşke birisi üstümden bu yükleri kaldırsa
keşke birine kendimi teslim edebilsem
keşke hayalini kurduğum günleri yaşabilsem
kendimle ilgili bir yorum yapacak olursam eğer
melankolik olmayı çok sevdiğim olacak galiba
saat geç oldu
ben albüme devam ediyorum
ve eğer buraya kadar bu yazıyı okuduysan sende durma aç bir Tarkan şarkısı
ruhuna iyi gelecek.

Yorumlar

Popüler Yayınlar