sıkıldıııııık

In bed with tea and lovey dovey moviessıkıldık bunaldık duvarlarla konuşmaya başladık geceleri dost gündüzleri düşman belledik.Bu karantina bizi çok yıprattı dostlarım. Bu yorucu günlerin nasıl geçtiğini anlamamak için bir şeylerle uğraşmamız gerekiyor. Evet, ders çalışamıyoruz bir şeyler okuyamıyoruz bunun farkındayım ama bu süreçte bize en iyi gelen şey kesinlikle dizi/film izlemek. Neden diye soracak olursanız başka dünyalara girmek istiyoruz ve bunun en kolay yolu bir şeyler izlemekten geçiyor. Şimdi sizlere bir solukta izleyebileceğiniz birkaç dizi önerisi yapmak istiyorum. 





BROOKLYN-NİNE NİNE 

Yiğit Yılmaz: Brooklyn Nine-Nine

Diziyi bitirdikten sonra bile tekrar izleme isteği uyandırıyor ve kesinlikle güldürüyor. New York polis departmanının gündelik hayatını konu aldığını söylebiliriz. Benim gibi sitcom sevenlerdenseniz kesinlikle izlemelisiniz. Diziyi güzel yapan şeylerden biri de sadece bir karakterin üstünden ilerlememesi dizide gördüğümüz her karakteri tanıyoruz her karakterin hikayesi izliyoruz. Ama çoğu kişinin favorisi kesinlikle JAKE PERALTA <3 (izledikten sonra anlayacaksınız) Bu arada polis departmanı dedim ama aklınıza Arka Sokaklar gibi bir şey getirmeyin hem dedektiflerimizin becerilerini görüyoruz hem de bunlara kahkahalar ile eşlik ediyoruz. Neyse canım izleyin işte iyi geleceğine garanti veriyorum.

HİGH FİDELİTY 

www.gstatic.com/tv/thumb/tvbanners/17766055/p17...

Sevdiğim dizilerin ortak yanı dizilerdeki karakterlerle kendimi bağdaştırmamla doğru orantılı. Bu diziyi sırf müzikleri için bile izleyebilirsiniz. New York, 30'larında bir kadın ve bolca aşk... Bunları harika bir müzik şöleniyle donatıldığını düşünün işte dizimiz bu! Ayrıca Zoe sen bu dünyadaki en mükemmel kadınlardan birisin. Konusu aşırı klişe arkadaş bunu inkar edemeyeceğim. Bir kadın ve eski aşkları yani bolca aşk acısı görüyoruz. Ee hepimiz bu acının kölesi değil miyiz? Ben bir oturuşta izlediğim için aşırı pişmanım. :( Ayrıca aynı isimde bir film var ama ben filmi izlemedim. İzlemek isteyenlere duyurulur.


THE BOYS 

Hangi The Boys Dizisi Karakterisin?

Yine bir oturuşta izlediğim harika bir dizi. Süper kahramanların günümüzde yaşadığını düşünün ve aslında göründükleri kadar süper! olmadıklarını. Olaylara ters bakış açısıyla yaklaşan yapımları hep sevmişimdir. Bu dizide de süper kahramanların süper kahramanlıklarıyla nasıl savaştıklarını görüyoruz. Hepsinin kendi içinde verdiği bir mücadele var. Oyuncu seçimini çok başarılı buldum diziyi izlerken gerçekten kendimi o dünyaya ait hissettim. Kısacası süper kahraman olmak isteyen herkes bir göz atsın derim.


Yorumlar

Popüler Yayınlar