aptal günlükler


Writing in Notebooks: sometimes it's so hard, others, it just flows.bir kitaplığın önünde duruyorum.
kitaplara bakıyorum. 
hepsi farklı diyarlara giden bir anahtar
sevdiklerim sevmediklerim sarılmak istediklerim ve gözyaşlarıma engel olamadıklarım
elimi uzattım birine 
önce ne zaman tanıştığımızı yazmışım 
selamladık birbirimizi uzun zaman olmuş eski dostum 
bazı yerlerin beni çok etkilemiş 
şimdi tekrar okuduğumda aslında o kadar da etkilenmediğimi fark ediyorum 
bende yazsam keşke diye iç geçiriyorum 
anca aptal günlükler tut diye kendime söyleniyorum. 
kafanda dönüp duran onca sahipsiz karakter başkalarına koşmaya başladı bile
yapabilirsin küçük kız 
kendine güven demek geliyor içimden ama 
demiyorum 
kaliteli bir blues şarkısında 
geçmiş aşklarımı düşlemek istiyorum
peçete koleksiyonumu hatırlıyorum
sonra anneannemi 
zihnim bu gece oyun oynuyor bana
gözlük takmayı bıraktığım günden bu yana
dünyayı daha iyi görmeye başladım
dünya şu sıralar çok kötü zaten 
görmeye değer ne var ki 
en iyisi bir aşk romanı okumalı 
ne zaman umutsuzluk sarsa bedenimi 
ikinci el bir aşk romanına koşarım 
ne zaman sakinleşmek istesem 
kurabiye yaparım 
beni bu hayata bağlayan şey 
çikolata parçacıklı kurabiyelerim
tık 
evet kahve hazırlayalım 
sonra ne yapmak istediğimize karar veririz 
nasıl olsa sadece karar vereceğiz.


Yorumlar

Popüler Yayınlar